athens photography

athens photography

Followers

Labels

bengang (1) challenge (1) contest (2) Day 01 (1) Event (3) family (6) for fun (11) haiwan2 (2) info (4) jiwang2 (1) mengutuk (8) Model (8) pasal aku (28) Pesanan (1) Photo (70) rakan2 (26) raya (4) sedih (4) sing along (2) teringat2 (1) wedding (11) words.. (8)

Thursday, March 4, 2010

Mood Jiwang????

bosan2 dowh study....
sok ad test...
care ilangkan bosan???
main la edit2 gamba...

hasilnye?

inilah die...

wat konon2 ad love je...

hahahaha...

aslnye gamba ini
ak tangkap gamba ni dh lame dh

gamba yg atas ni ak blom edit lg
dan ak pernah post kat entry ak dlu..

SUNSET LIKE GOLD

ak xde berjiwang2...
saje gatal tgn nk wat love...
jap lg msti Miss Cutipie kutuk ak cinta suci...

*p/s: anor klu ko berani kutukla ak cinta suci
klu ko nk mkn converse saiz 8 ak!!

27 comments:

enuLwanie said...

suka tgk gmbr pemandangan.
tp klu dpt tgk real, lagi best!

Atan Athen said...

enuLwanie.....yup..better tgk depan mata...ble tgk dpn mata mmg giler bes....

e. indah said...

hahhha bagus2, cantek hasilnya ...; )

Miss CutiePie said...

CINTA SUCI!!!!!!
setakat converse saiz 8..tarak hal la!!!!
hahahahahahha

cinta suciku...
sehari aku tidak bertemu dirimu...
diriku tidak keruan..
sehinggakan hari ujian bagi pun tidak kuhiraukan..
lalu kumengubah gambar2 untuk menunjukkan rasa rinduku padamu....
ku hrap gmbar2 ni dapat mengubati rinduku..

hahahahahahahahahaha...
esk g kelas baca sajak ni kat depan cinta suci ko ea....

hahahahahahahahahaha..........;p

Atan Athen said...

e.indah....tq2

Atan Athen said...

anor....ak taw la ko tujukan sajak tu pada En.Z ko...ko malu2 lak nk ckp kat die kan

Miss CutiePie said...

eh...apahal z masuk dalam pertarungan kita nie..
ko nak kena tapak kasut wedges aku tu ke?

Atan Athen said...

tapak kasut gladiator ko tu anor ak tahan pki selipar jepon ak je...

x payah pki converse

Miss CutiePie said...

hekeleh! esok kita bertarung nak?
ko g la kelas esk pakai selipar jmban ko tu!
lawan ngan gladiator aku!
ada bran?

Atan Athen said...

bleh je....ak ap kesah....janji dapat baling ko dgn selipar ak....ok la tu

Miss CutiePie said...

ok
esk aku nak tgk ko g kelas pakai selipar jambam ko tu..
tunjuk kat depan cinta suci ko tu yang ko kuat sgt smpai nak buli aku..huh!

Atan Athen said...

apahal lak cinta suci ak???
xde makne ak nk tnjk kuat kat die....
ak nk tanye satu soalan la kan...
asl ko gile sgt nk kaitkan ak dgn cinta suci tu?

Miss CutiePie said...

bukan cinta suci ada hati dgn ko ke?
pastu..kalo keje da siap je..
ko minta je msti dapat taw..
org len susah2 xdapat pun..
hu...pastu ko kan selalu wat pe je utuk dia....
tu sebab aku kata jodoh ko ngan cinta suci pjg....

hahahaha...

Atan Athen said...

ak dgn sume org mcm tu kot.....ko ni mmg gile la anor....sawan tahap gaban ni.......
yg bab wat ap je utk die tu xde ye....ko jgn pelik2 wat fitnah ye

Miss CutiePie said...

aku gurau je atan..
aku kan suka mngusik..
kalo ko x suka aku xcakap lagi ok..
weh..aku mau tido lah..
gudnite..salam..

ohye...
pic ko tu mmg cntik!:)

Atan Athen said...

ala....klu ko taw ak x suke pon ko msti ckp gak nnt....

pegi la mimpi En.Z ko tu ye....hahahhaa

Moon BlooDy Spell said...

ni kalau dok ngn bF syok ni

Atan Athen said...

moon....nnt ko wat la mcm ni dgn bf ko....baru romantik

Miss ... said...

aku cari org pakai converse saiz 10 hehe

Redbloodsnow said...

WHOAAAA!!! NICE WEH. EDIT PIC AKUUUUU LAK WEH....LEH ARRR LEH ARR


:d

Atan Athen said...

Redbloodsnow......bleh2 xde ha laa
anyway thnx

izzad b* said...

nice editing..
>_<

Atan Athen said...

thnx izzad

Ena said...

Cantekk lah pemandangan tu.. sgt susah nak tgk skrg nie.. kat KL apatah lg.. hu3x..
love ajer yeh!.. mesti tgh cintan cintun kan!.. hahhhahah..

Atan Athen said...

kak ena....thnx.....pemandangan senang dpt tgk kat sg besar...hehehe

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau mmg terbaik la...ajar la gua skill edit2 nih..

Atan Athen said...

alvin....bleh2....ble maw blaja?hahaha