athens photography

athens photography

Followers

Labels

bengang (1) challenge (1) contest (2) Day 01 (1) Event (3) family (6) for fun (11) haiwan2 (2) info (4) jiwang2 (1) mengutuk (8) Model (8) pasal aku (28) Pesanan (1) Photo (70) rakan2 (26) raya (4) sedih (4) sing along (2) teringat2 (1) wedding (11) words.. (8)

Tuesday, November 3, 2009

surat cintaku...



sayangku......inilah kali pertama aku meluahkan perasaan ku pada mu. ku sedar ku hanya manusia biasa. diriku x sempurna. ku tak berharta dan tak memiliki rupa yang kacak. tetapi ku memiliki hati dan perasaan. walaupun usia kita jauh berbeza tp itu bukanlah halangan. sudah hampir 2 tahun kita berasama dan sudah jauh kita berjalan. banyak telah ku berkorban untukmu sayang wang ringgit bukanlah ukuran.
igtkah lagi ketika kita mengalami kemalangan dahulu? ku sanggup membelanjakan RM450 untuk mengubati lukamu agar kau kembali sempurna. dan ketika kau sakit pada bulan 6 yang lalu, aku telah membelanjakan RM400 untuk mengubati mu. ku akui aku agak sibuk kebelakangan ni sehingga mengabaikan diri mu dan mengakibatkan kau sakit . aku menyesal dan ku sanggup membelanjakan sebanyak RM132 untuk memulihkan diri mu.tetapi ku tidak pernah kisahkan pasal wang. walaupun ku bukan kekasih pertama mu tetapi ku melayan mu dengan penuh kasih sayang.
ku mandikan dirimu. ku bawa kau menemaniku setiap masa. walaupun sejauh mana diriku pergi, ku tetap bawa kau bersamaku. ini bukan rungutan tetapi luahan kasi. ku harap kita kan tetap bersama dan masih jauh kita perlu berjalan....sayangku........BGK4065 :op

3 comments:

Miss CutiePie said...

manyak le ko punye surat cinta..!!haahaha..
weh gambar ko basuh motor xleh blah!
nak interframe gak..hahahaha..;p

Atan Athen said...

tergoda la tu

Miss CutiePie said...

xde maknenye..
mati idup semula pun xkan tergoda taw..hahahaha..;p